Key Account Medewerker | Eindhoven | 40 uur

Een leuke vaste baan bij een logistiek dienstverlener in Eindhoven. Voor hen zoeken wij een key account medewerker die de juiste service gaat bieden aan hun grootste klanten. Ben jij in staat om snel te schakelen, oplossingsgericht te werken en de klant op nummer 1 te zetten? Solliciteer dan naar deze baan in Eindhoven!

Samen met 4 directe collega's en jouw leidinggevende ben jij verantwoordelijk voor het beheren van de grootste klanten van deze logistieke dienstverlener in Eindhoven. Laat voorop staan: alle klanten die zij bedienen zijn belangrijk, maar deze grootste klanten zijn logischerwijs verantwoordelijk voor een groot deel van de omzet, dus voor hen zet jij net die ene stap extra. Als Key Account Medewerker denk jij dus altijd in het belang van je klant en biedt hen de beste diensten en service.


Wat worden jouw voornaamste taken als key account medewerker in Eindhoven?

  • Je hebt telefonisch en per email contact met keyaccounts en schakelt waar nodig de interne organisatie in;
  • Adviseren van klanten over hun transportuitdagingen en zorgen dat de cyclus van zendingen van A tot Z zijn opgevolgd;
  • Komen er verzoeken om wijzigingen door te voeren, dan analyseer je die en stemt dit intern, maar ook met de klant af;
  • Zelfstandig handelen wanneer er klachten zijn waarbij je ook zorgt voor heldere communicatie richting de klant;
  • Je houdt analyses bij over in- en output wanneer het gaat over bepaalde vooraf afgestemde KPI's zodat er tijdens evaluatiemomenten data beschikbaar is.


Je werkt in de dagdienst, maar om de klant een optimale service te kunnen bieden is er een verschoven dagdienst tussen 8.00u en 18.00u. Je overlegt met je collega's samen hoe jullie tussen deze tijden de bezetting op orde hebben.


Wie zoeken wij voor deze vaste baan in Eindhoven?

  • Mbo-4 werk- en denkniveau, te herleiden uit je opleiding(en) en/of werkervaring;
  • Ervaring in een omgeving waarbij je met verschillende partijen moest schakelen om een optimale service te verlenen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Ervaring binnen douanezaken en/of ADR-goederen heeft een voorkeur, maar is geen harde eis!


Jouw communicatieve vaardigheden zijn goed ontwikkeld, je kan goed luisteren en doorvragen om zo de klantvragen helder te hebben. Je vindt het belangrijk om goede service te verlenen, zet die ene stap extra als het nodig is, maar probeert ook het rendement voor de organisatie optimaal te houden.


Wat biedt deze vacature in Eindhoven?

  • Een uitstekend salaris passend bij jouw ervaring tussen € 3.200 en € 4.400 bruto per maand;
  • Werk je fulltime dan krijg je 24 vakantiedagen;
  • Werk jij liever 32 of 36 uur, maar ben jij wel de beste match? Informeer dan ook naar de mogelijkheden!
  • Reiskostenvergoeding wanneer je meer dan 10km enkele reis hebt om op je werk te komen;
  • Bijdrage in je pensioenregeling en een opleidingsbudget om functie-gerelateerde opleidingen en/of cursussen te volgen.


En natuurlijk een leuk en hecht team collega's die samen met jou van de werkdag een succes willen maken.


Wist je dat...

  • Dit bedrijf zijn oorsprong kent in het Verenigd Koninkrijk en al meer dan 60 jaar een gevestigde naam is in hun branche?
  • Zij een fijne samenwerking onderling belangrijk vinden? Zo is er dagelijks vers fruit, kan je in de pauze samen darten of op het terras relaxen en plannen ze ook weleens een BBQ.
  • Nick van Werkfluencer al meer dan 10 jaar een zakelijke relatie met dit bedrijf heeft?


Werkfluencer Recruitment doet alleen de werving en selectie. Ben jij de beste match voor deze vacature in Eindhoven? Dan krijg je direct een contract bij de opdrachtgever. Solliciteren kan via onderstaande knop!

Solliciteer hier